جستجو

قله دارآباد دی 94

تاریخ اجرای برنامه: 1394/10/04 تعداد همنوردان: 15 نفر سرپرست: آقای میثم رافعی

QR-Code

به کمک پروردگار بزرگ در یک برنامه مشترک دوستانه توانستیم قله دارآباد را صعود کنیم.

این برنامه به صورت مشترک توسط دو گروه جوان و کوهیار اسلامشهر برگزار شد. با هماهنگی های انجام شده روز جمعه 4/10/94 ، ساعت 5:30 از سر نوری حرکت کردیم و بعد از رسیدن به دارآباد ، ساعت 6:20 از پای کار حرکت کردیم و بعد از پیمودن کمی از مسیر به اولین رستوران در مسیر رسیدیم و پس از صبحانه و معارفه شروع به حرکت کردیم.

پس گذر از یال ها و پیمودن مسیر که با حجم کمی از برف پوشیده شده بود ساعت 11:30 قله دارآباد را صعود کردیم که با توجه به صاف بودن هوا قله با شکوه دماوند قابل مشاهده بود.

پس از استراحت و صرف ناهار ساعت 12:15 شروع به برگشت کردیم و پس از رسیدن به فنس های سر راه مسیر شن اسکی را برای برگشت انتخاب کردیم .

برای خود بنده تجربه خیلی خوبی بود، چون کنترل یک تیم متشکل از دو گروه متفاوت که روی تمامی افراد شناختی نداشتم کار سختی بود و همینجا از تمامی دوستان کمال تشکر رو دارم که با بنده همکاری های لازم رو انجام دادن.

اسامی همنوردان :

گروه جوان: هادی سنقری- حسن صحرایی- عرفان قربانی- رضا آکفیان- یحیی شکری- علی حبیب الهی- میثم رافعی

گروه کوهیار: آقای حسینی- علی رضایی- جلال صفاری- محمد دانا- اکبر لطفی پور- خانم رضازاده- آقای منفرد- آقای فرزانه