جستجو
فیلتر ها
بستن

کلاس کارآموزی برف مقدماتی بانوان

منطقه: دره حسن در _ رودبار و قصران _ شمیرانات تاریخ اجرای برنامه: 1394/02/16,17,18 تعداد همنوردان گروه: 3 نفر

QR-Code

این دوره در طی سه روز از تاریخ 16 الی 18 اردیبهشت ماه 94 با حضور 9 کارآموز و 2 مربی از فدراسیون کوهنوردی بر روی یکی از برفچال های دره حسن در برگزار گردید.

روز اول آموزش 94/02/16 : ساعت 8:30 صبح کارآموزان و مربیان محترم حضور به عمل آوردند و در ساعت 9 صبح آموزش شروع و تا ساعت 1 بعدازظهر به طول انجامید. در این روز ما با گام برداری صحیح در برف چال، تکنیک های مسیر های برفی و یخ زده، کندن جای پا، ساخت سکو، تمرینات صعود و فرود بدون ابزار در شیب های برفی و شرایط سقوط و ترمز بدون ابزار و همچنین آموزش گره های کاربردی را فرا گرفتیم.

روز دوم مورخ 94/02/17 : کلاس از ساعت 8 صبح لغایت 4 بعدازظهر به طول انجامید. در این روز کارگاه بدون ابزار (طبیعی: فرود اسکاتلندی با کارگاه قارچ برفی) و همچنین کارگاه با ابزار (مصنوعی) جهت فرود از شیب برفی و همچنین فرود و شرایط سقوط با روش های گوناگون ترمز با کلنگ را آموزش دیدیم .

روز سوم 94/02/18 : کلاس از ساعت 8 صبح تا 12:30 ظهر ادامه پیدا کرد. در این روز ما صعود کرده ای را آموزش دیدیم و همچنین مروری بر آموزش های طی شده در 2 روز گذشته را داشتیم. البته آموزش ذکر شده در طی 2 روز کامل هم قابل اجرا بود. همواره آموزش رکن اساسی تمامی فعالیت های ورزشی است و ارتقا سطح کمی و کیفی آموزش می تواند عامل پیشگیری بسیاری از خطرات و حوادث احتمالی باشد

باتشکر فراوان از همنوردان گروه جوان که جهت ارائه لوازم فنی موردنیاز ما را یاری کردند

اعضای شرکت کننده گروه کوهنوردان جوان اسلامشهر: شبنم دهقان، الهه محمدی و پریسا خنجری